Vil du gerne klage?
Ønsker du at klage over Sparekassen Thy?
Kontakt os
Hvis du ønsker at klage over Sparekassen Thy, bedes du i første omgang kontakte din afdeling.
Hvis du herefter fortsat er uenig i afdelingens behandling af din henvendelse eller resultatet heraf, kan du kontakte den klageansvarlige i Sparekassen Thy. Du kan bede din afdeling om at blive henvist, eller du kan kontakte den klageansvarlige direkte.
Du kan skrive til den klageansvarlige på følgende adresse:
Eller kontakt disse
Du kan også vælge at indbringe din klage for:
Det finansielle ankenævn
Amaliegade 7
1256 København K
tlf. 35 43 63 33
Klagevejledning og klageskema finder du på www.fanke.dk/
Klager over tjenesteydelser købt online
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
Klage indgives http://ec.europa.eu/odr
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse sparthy@sparthy.dk.
Øvrige klager
Klager vedrørende Sparekassen Thys overholdelse af den finansielle lovgivning kan indbringes for:
Finanstilsynet
Strandgade 29
1401 København K
Du finder yderligere oplysninger på Finanstilsynets hjemmeside www.finanstilsynet.dk.
Klager over Sparekassen Thys behandling af personoplysninger kan indbringes for:
Datatilsynet
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Find klagevejledning og klageskema på www.datatilsynet.dk